درب چوبی و درب ضد سرقت وارش

خرید انواع درب ضد سرقت و درب چوبی وارش با بهترین قیمت

درب چوبی و درب ضد سرقت وارش

خرید انواع درب ضد سرقت و درب چوبی وارش با بهترین قیمت

خرید انواع درب چوبی و درب داخلی درب ضد سرقت در تهران با قیمت ارزان و در مهشد با بهترین کیفیت

  • ۰
  • ۰

با وجود تمام زیبایی های طبیعی آنها ، یک عنصر طبیعی وجود دارد که می تواند برای ماندگاری درب جدید شما مضر باشد - رطوبت!

صدمات ناشی از رطوبت می تواند زیبایی و عملکرد درب داخلی چوبی طبیعی شما را خراب کند. نگران نباشید! کمی پیش بینی و برنامه ریزی همه چیز برای محافظت از ظاهری است که در آن خواب دیده اید.

دلیل اصلی تغییر چوب در هنگام تغییر تغییر چشمگیر در رطوبت است. چوب خام به طور طبیعی تا زمانی که تعادل با محیط خود پیدا کند ، رطوبت را آزاد یا جذب می کند.

این کار در دو جهت انجام می شود. اگر هوا گرم و خشک باشد ، چوب خام رطوبت را آزاد می کند و خشک می شود. اگر محیط مرطوب باشد ، چوب خام رطوبت را جذب می کند. اگر درهای چوبی تغییرات مکرر رطوبت را با گذشت زمان تجربه کنند ، درب منقبض خواهد شد ، ترک می شود ، تورم می شود و عموماً تغییر می کند. این اثر می تواند به اندازه کافی چشمگیر باشد تا از بسته شدن درست درب جلوگیری شود.

چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای محافظت از درب آن در مقابل تماس با رطوبت ، انجام دهید.

1 تنظیم آب و هوا
اگر درب چوبی باکیفیت خریداری می کنید ، مراحل پخت و خشک کردن باید مدتها قبل از رسیدن درب جدید به منزل شما کامل باشد.

هنوز باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید تا مطمئن شوید درب جدید شما به خوبی با آب و هوای شما تنظیم شده است. علاوه بر این ، چه کسی می داند که درب شما قبل از ورود به خانه شما در معرض چه محیطی بود!

بعد از وارد کردن درب به خانه ، سیستم کنترل آب و هوا خود را بر روی شرایط معمولی حداقل برای 24 ساعت تنظیم کنید.

هرچه درها بیشتر از هماهنگی داشته باشند ، تنظیم آن بهتر خواهد بود. این اجازه می دهد تا زمان درب چوبی با شرایطی که در معرض آن قرار می گیرد قبل از اینکه چوب را ببندید برابر شود.

2 آب بندی مناسب
تنها قسمت درب که می بینیم قسمت جلو ، عقب و قفل است. لبه های پایین و بالا غالباً نادیده گرفته می شود ، خصوصاً وقتی صحبت از نقاشی و آب بندی می شود.

اگر این بخش های کوچک ، اما مهم درب بدون درمان باقی بمانند ، در شرایط مرطوب رطوبت را جذب می کنند و باعث تورم درب می شوند. اینها مهمترین بخش درب شما برای معالجه هستند. این هم برای درهای داخلی و هم در فضای باز صادق است!

اگر درب موجودی دارید که پس از نصب فرش باید آنرا اصلاح کنید ، فراموش نکنید که بعد از قطع شدن ، تهویه آن را درمان کنید

ابتدا ، شما می خواهید به آرامی سطح باز را با کاغذ ماسه ریز ریز شن کنید. سپس می توانید از یک قلم مو ارزان برای اعمال کت رنگ یا پلی اورتان استفاده کنید.

پس از خشک شدن اولین لایه ، سطح آن را به آرامی شن کنید تا آن را برای لایه بعدی آماده کنید. در آخر ، آن آخرین پوشش محافظ را اعمال کنید و بدانید که شما برای محافظت از درب خود در برابر رطوبت ، چه کاری انجام داده اید.

اطمینان حاصل کنید که توصیه های تولید کنندگان در مورد چگونگی صحیح درپوش درب را رعایت کنید ، زیرا عدم انجام این کار می تواند گارانتی شما را باطل کند.

3 رطوبت محیط را کنترل کنید
اقدامات زیادی برای کنترل رطوبت بیش از حد در محیط شما وجود دارد. ساده ترین گزینه خرید دستگاه رطوبت گیر برای فضاهایی است که می دانید رطوبت بیش از حد دارند ، مانند زیرزمین هایی با کف بتونی ، حمام و آشپزخانه.

اگر در حال ساخت جدید یا بازسازی هستید ، آگاه باشید که بتن تازه ریخته شده رطوبت زیادی را آزاد می کند. اگر درب جدید شما به طبقه بتونی منتهی می شود ، قبل از نصب درب اطمینان حاصل کنید که تمام بتن ها به پایان رسیده است.

برای کاهش رطوبت محیط ، دو تغییر ساده وجود دارد که می توانید در خانه خود ایجاد کنید. مثلا:

هنگام دوش گرفتن از فن های حمام استفاده کنید یا در صورت امکان یک پنجره باز کنید.
اطمینان حاصل کنید که همه وسایل بیرون از منزل تخلیه شده اند.
برای جلوگیری از رطوبت ناشی از پخت و پز ، دور هود خود را نصب کنید.
اگر فضای خزنده ای در زیر خانه دارید ، حتما از سدی بخار خوبی برخوردار شوید.
هیزم را در فضای بیرون ذخیره کنید. با خشک شدن هیزم ، رطوبت داخل خانه شما رها خواهد شد.
نصب پنجره های با انرژی که به گرم نگه داشتن فضای داخلی خانه کمک می کند
و خشک تر
در صورت امکان لباس را در فضای بیرون خشک کنید یا هنگام خشک کردن لباس در داخل خانه از پنکه هوا / تهویه هوا استفاده کنید.
برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض مستقیم باران ، مطمئن شوید که درهای بیرونی توسط ایوان یا پیاده رو محافظت می شوند.
4 تعمیر و نگهداری
کمی مراقبت با درب های چوبی مسیری طولانی را طی می کند. با گذشت زمان ، پایان درب می تواند خسته شود. این امر به ویژه در مورد دربهای خارجی که در معرض آفتاب زیادی هستند صادق است. می توانید درهای بیرونی را با پلی اورتان مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش رنگ کنید تا به آنها در نبرد با عناصر کمک کند.

درب چوبی شما ممکن است برای محافظت از درب شما نیاز به لمس های گاه به گاه داشته باشد یا حتی مجدداً هر دو سال یکبار مجدداً پالایش شود.

وقتی درست درمان شود ، درب چوبی باید بیش از صد سال دوام داشته باشد. با پیروی از این چهار نکته ساده ، باید در قرن بعد زنده بمانید.

  • ۹۸/۱۱/۲۱
  • سوگند خیامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی